13 milioane de lei pentru cumpărarea unor panouri informaționale în Capitală

Publicat:

13 milioane de lei pentru cumpărarea unor panouri informaționale în Capitală

Primăria Chișinău își propune să cheltuie aproape 13 milioane de lei pentru cumpărarea unor panouri informaționale. Responsabilii de la Direcția Generală Mobilitate Urbană desfășoară procedura de licitație pentru achiziția a 99 de dispozitive care vor fi instalate în stațiile de așteptare. Între timp, la unele stații din capitală funcționează astfel de panouri, doar că pe lângă informațiile privind circulația transportului public, sunt difuzate și spoturi video sau imagini cu șefii de la primărie.

„Când o să fie finalizată, atunci vom putea discuta despre această achiziție care la ora actuală este inițiată, dar încă nu a fost desemnat nici câștigătorul, nici agentul economic care o va executa și nici nu există niciun contract semnat la ora actuală”,a declarat Vitalie Mihalache, șeful Direcției generale mobilitate urbană, potrivit jurnal.md.


Citește și: Forbes: Gazprom devine cea mai neprofitabilă corporație rusă, cu pierderi nete record

Potrivit municipalității, dispozitivele vor asigura afișarea informațiilor despre sosirea transportului public în două regimuri, dar și informarea audio la sosirea fiecărei unități de transport. Anterior, panouri similare au fost instalate la mai multe stații de așteptare din capitală, unde pe lângă informațiile pentru călători, mai sunt difuzate și spoturi video, inclusiv imagini din campania de informare privind echipa Primăriei.

„Sunt panouri instalate de Regia Transport Electric, Parcul Urban de Autobuze, Direcția Generală Mobilitate Urbană, în cadrul unor proiecte pilot sau în cadrul unor parteneriate pentru a identifica cea mai bună soluție pentru orașul Chișinău. Ele sunt pe bază de proiecte, pe bază de donații care nu au necesitat cheltuieli din partea Primăriei municipiului Chișinău. Ele sunt multifuncționale și pot fi utilizate în cadrul proiectelor sociale care le inițiază Primăria municipiului Chișinău”, a mai spus Vitalie Mihalache.

Citește și: Majoritatea moldovenilor susține aderarea țării la UE și doresc să participe la referendum (sondaj)

Unii locuitori ai capitalei se arată nedumeriți de informațiile afișate pe aceste panouri.

Întrebați despre câți bani s-au cheltuit pentru așa-numita campanie de informare a cetățenilor privind echipa municipalității, responsabilii de la Primărie ne-au spus că nu pot să ofere deocamdată o cifră exactă.

URMĂREȘTE-NE PE:

CITESTE SI

Încasările impozitului pe venit de la persoanele care dau în chirie imobile a crescut cu peste 33%

Încasările impozitului pe venit de la persoanele care dau în chirie imobile a crescut cu peste 33% Încasările la impozitul pe venit de la persoanele...

Alexandr Stoianoglo a părăsit dezbaterile electorale de la Moldova 1: “Dezbaterile au sens doar când puterea participă”

Alexandr Stoianoglo a părăsit dezbaterile electorale de la Moldova 1: “Dezbaterile au sens doar când puterea participă” În cadrul dezbaterilor electorale de la postul public Moldova...

Zimbru Chișinău a rămas fără antrenor

Zimbru Chișinău a rămas fără antrenor Zimbru Chișinău a rămas fără antrenor. Conducerea clubului din capitală și tehnicianul Lilian Popescu au reziliat contractul de colaborare. Deși...

Lista secțiilor de votare deschise pe teritoriul României pentru alegerile prezidențiale și referendum

Lista secțiilor de votare deschise pe teritoriul României pentru alegerile prezidențiale și referendum Autoritățile din Republica Moldova vor deschide 16 secții de votare pe teritoriul...

ȘTIRIPESURSE.RO

Loading RSS Feed

ULTIMELE ȘTIRI

Campanii publicitare
    sales banner

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.