Formaţiunea populistă şi antiimigraţie Alternativa pentru Germania (AfD) pregăteşte o ofensivă de primăvară în media pentru a-şi îmbunătăţi comunicarea directă cu publicul, relatează vineri dpa, potrivit agerpres.
Partidul de extremă dreapta a luat această iniţiativă având în vedere relaţia sa dificilă cu media “mainstream”, potrivit revistei Focus.
Citeşte şi: Şeful diplomaţiei germane îl critică dur pe posibilul său succesor
“Cât timp AfD este ignorată de numeroase media sau discreditată cu ‘fake news’ ţintite, nu are de ales”, a argumentat lidera AfD din Bundestag, Alice Weidel.
Partidul intenţionează să angajeze din aprilie 20 de oameni noi la actualul său birou de presă, care se va concentra preponderent pe difuzarea mesajului AfD pe reţelele sociale.
Personalul biroului urmează să lucreze 24 de ore din 24, în schimburi, trei oameni ocupându-se de găsirea subiectelor despre care Weidel susţine că sunt “ascunse sub covor, curăţate jurnalistic şi editate pentru public”.
AfD doreşte de asemenea să-şi instaleze un studio de televiziune la biroul său din Berlin, în cadrul aceleiaşi “ofensive”.