Alegeri europene: Twitter lansează mijloace de identificare a reclamelor electorale

Publicat:

Twitter a lansat marţi în Europa mijloace care vor face mai uşor pentru alegători să identifice reclamele electorale înaintea alegerilor-cheie pentru Parlamentul European din luna mai, pe fondul unor temeri privind acţiuni de dezinformare ale Rusiei, relatează Reuters, potrivit Agerpres.

Reţelele sociale precum Twitter şi Facebook se află sub presiune pentru a face mai mult în vederea combaterii ştirilor false şi împotriva răspândirii extremismului şi propagandei online. Uniunea Europeană este îngrijorată asupra rolului Rusiei. Rusia a negat în mod repetat orice astfel de acţiuni.


Citește și : Macron : Franţa şi Georgia vor să deschidă ”o nouă pagină” în relaţiile lor

Twitter a declarat că politica sa în legătură cu reclamele de campanie electorală, introdusă în timpul alegerilor de la jumătate de mandat din Statele Unite, va fi de asemenea lansată în India şi Australia, ţări care amândouă se pregătesc de alegeri.

În esenţă, aceasta înseamnă că oricine poate vedea reclamele afişate pe Twitter susţinând un partid sau un candidat în Centrul pentru transparenţă (Ads Transparency Center), care detaliază informaţii privind plata, cheltuielile publicitare şi direcţionarea datelor demografice. Reclamele vor fi disponibile pe o perioadă nedeterminată.

O etichetă vizuală şi informaţii privind conţinutul promovat vor permite utilizatorilor să identifice reclamele de campanie electorală şi cine a plătit pentru ele.

Citește și : Statele bogate, tot mai puţin disponibile să preia refugiaţi în cadrul programului ONU (UNHCR)

“Politica noastră privind reclamele de campanie este extinsă pentru a acoperi #EUElections2019, oferind publicului informaţii suplimentare despre cei care conduc o campanie politică pe Twitter”, a declarat compania într-un post pe blog.

Candidaţii sau organizaţiile vor trebui să treacă printr-un proces de certificare cu dovada de identitate înainte de a putea desfăşura reclame de campanii politice pe site-ul său, adaugă compania. Această politică va demara pe 11 martie.

URMĂREȘTE-NE PE:

CITESTE SI

O fetiţă de 3 ani din Moldova a fost găsită pe un şantier din Italia

O fetiţă de 3 ani din Moldova a fost găsită pe un şantier din Italia O fetiță de 3 ani din R.Moldova a fost găsită...

Pfizer va testa în studii clinice un medicament oral pentru slăbit

Pfizer va testa în studii clinice un medicament oral pentru slăbit Grupul farmaceutic american Pfizer va testa în studii clinice o versiune modificată a unui...

Studiu: Cum sunt manipulați oamenii ca să nu renunțe la abonamentele pentru aplicații și site-uri?

Studiu: Cum sunt manipulați oamenii ca să nu renunțe la abonamentele pentru aplicații și site-uri? Studiu FTC: Majoritatea aplicațiilor și site-urilor web cu abonament practică...

UE amenință platforma X cu o amendă uriașă. Ce legi încalcă rețeaua socială a lui Elon Musk

UE amenință platforma X cu o amendă uriașă. Ce legi încalcă rețeaua socială a lui Elon Musk Platforma X, fostă Twitter, a lui Elon Musk...

ȘTIRIPESURSE.RO

Loading RSS Feed

ULTIMELE ȘTIRI

Campanii publicitare
    sales banner

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.