X

Autoritățile din orașul canadian Regina prezintă scuze după o campanie cu conotații sexuale

Autoritățile din orașul canadian Regina au prezentat scuze publice după apariția unei campanii publicitare cu conotații sexuale care a afectat imaginea comunității, potrivit BBC, informează mediafax.

Organizația de turism din orașul Regina, Canada, a prezentat scuze publice după ce criticii au afirmat că noua sa campanie publicitară a indus comunității o imagine cu conotații sexuale. Unii locuitori s-au plâns că mesajele sunt imature și denigratoare pentru femei după ce au văzut sloganurile „arată-ne Regina ta” și „orașul care rimează cu distracție”.

Citește și : BoJo recunoaşte că a indus în eroare Parlamentul britanic, dar precizează că a fost ‘cu bună credinţă’

Inițial, organizația de turism a recunoscut faptul că „rebrandingul a depășit o limită și a creat un impact negativ”, mai ales că numele orașului a început să fie folosit în sensuri obscene. După ce dezbaterea a luat amploare, reprezentanții organizației au anunțat că se vor consulta cu specialiștii pentru viitoarele campanii.

În scandal va interveni și primarul din Regina. Sandra Masters, care inițial a susținut schimbarea de brand, va susține miercuri o conferință de presă pe această temă.

De asemenea, firmele locale care au folosit noile sloganuri pe mărfuri au prezentat scuze și au retras produsele.

Citește și : Premierul Japoniei a vizitat oraşul-martir Bucea din Ucraina

Tags: canadareginaSandra Masters
Categorii: Știrile zilei