X

Campania națională ‘Fructul bun se cumpără repede’ a fost lansată

Astăzi a fost lansată campania națională de promovare a calității fructelor autohtone „Fructul bun se cumpără repede”. Aceasta face parte din strategia Asociației Moldova Fruct, obiectivul căreia este creșterea calității și competitivității fructelor moldovenești.

În cadrul campaniei, Asociația Moldova Fruct își propune să ofere o imagine clară despre necesitatea menținerii și creșterii standardelor de calitate a producției, fapt care este garantul exportului în Europa, potrivit ziuadeazi.md.

Citește și: Majoritatea moldovenilor susține aderarea țării la UE și doresc să participe la referendum (sondaj)

Prin intermediul panourilor stradale amplasate în mai multe localități din țară, campania promovează calitatea înaltă a fructelor noastre și demonstrează, cu cifre concrete, că produsele moldovenești concurează pe piața europeană.

Inițiativa subliniază importanța asigurării calității înalte a fructelor și eforturile noastre continue în această direcție printr-un mesaj clar: fructele moldovenești sunt cartea de vizită a Republicii Moldova. Ele se disting prin calitatea și gustul autentic, apreciat de milioane de consumatori din Europa, iar dacă vindem în Europa, vindem oriunde în lume.

 

Tags: FructMoldova
Economie