CLEAR intră în aeroporturi cu serviciul său de screening COVID-19

Publicat:

În curând puteți folosi această aplicaţie pentru a intra în muzee, restaurante și multe altele.

Clear, compania care permite membrilor să treacă prin linia de securitate a aeroportului folosind o amprentă digitală sau scanarea retinei, pivotează către sfera sănătății publice pe fondul pandemiei de coronavirus. Compania a lansat un nou serviciu numit Health Pass by Clear, menit să verifice prezenţa virusului înainte ca utilizatorii să se adune într-un spațiu public. Serviciul de screening a fost deja lansat cu titlu de probă la muzee, restaurante și arene sportive, cu planuri de a se extinde în continuare la alte locuri, transmite Conde Nast Traveler.


„Clear a fost conceput după atacurile 9/11 pentru a răspunde unei nevoi majore de siguranță publică și se intensifică pentru a face față crizei de sănătate publică de astăzi”, a declarat recent Caryn Seidman-Becker, CEO-ul companiei. Pe măsură ce mai multe orașe și state caută să redeschidă întreprinderile în siguranță, în timp ce focarul COVID-19 se reaprinde, mulți oficiali și proprietari de afaceri caută modalități de a examina cetățenii, clienții și angajații împotriva virusului.

Lansat inițial în mai, Health Pass este o extensie a aplicației mobile Clear. Serviciul leagă datele legate de COVID-19, cum ar fi un chestionar de sănătate și verificarea temperaturii, pentru a evalua dacă cineva este suficient de sănătos pentru a intra într-un anumit loc. În plus, aplicația are capacitatea de a conecta rezultatele testelor COVID-19 prin parteneriate cu laboratoare și, în cele din urmă, cu statutul de vaccinare. Utilizatorii își verifică identitatea cu un selfie și își încarcă informațiile în aplicație. Apoi folosesc un pod de scanare Clear la locul de desfășurare pentru o scanare a temperaturii și pentru a încărca rezultatele lor, fie prin recunoaștere facială, fie printr-un cod QR. Aplicația îi spune proprietarului locației doar dacă utilizatorul a trecut sau nu a reușit verificarea sănătății pe baza cerințelor individuale, arătând o lumină roșie sau verde; aplicaţia nu transmite informații despre sănătate.

Health Pass este deja utilizat de companiile din mai multe orașe. La începutul lunii iulie, compania de screening biometric a lansat studii Health Pass cu Founders Table, un grup de restaurante care deține lanțuri precum Chopt și Dos Toros. Founders Table va testa într-un proiect pilot tehnologia cu 30 de membri ai personalului în două dintre locațiile sale care s-au redeschis: un Chopt din Washington, D.C. și Dos Toros din New York City. Angajații din ambele locații ale restaurantului vor folosi aplicația Health Pass pentru verificările zilnice de sănătate înainte de a începe munca. Clear a lansat, de asemenea, un parteneriat de probă de trei luni cu Muzeul 9/11 din New York pentru a utiliza aplicația pentru a-și examina cei 450 de angajați împotriva virusului pe măsură ce muzeul își redeschide terenul în aer liber. (Interiorul muzeului rămâne închis.)

Recent, compania de date biometrice a lansat cea mai mare colaborare Health Pass de până acum: un parteneriat cu Liga Națională de Hochei pentru a examina aproximativ 3.000 de jucători, antrenori și alți angajați în timpul playoff-urilor ligilor din Toronto și Edmonton, Canada. „Health Pass va fi utilizat pe toate ecosistemele de playoff închise ale NHL, contribuind la asigurarea siguranței și sănătății tuturor persoanelor care intră și se deplasează prin aceste hoteluri, locații, restaurante și transporturi”, a declarat Clear într-un comunicat. În fiecare dintre orașele gazdă, vor exista mai mult de 30 de puncte de acces fizice, cu chioșcuri Clear.

Dar acesta pare să fie doar începutul pentru noul serviciu de screening. Compania spune că Health Pass este în curs de a fi implementat în restaurante suplimentare, magazine cu amănuntul, hoteluri, clădiri de birouri, aeroporturi și arene sportive. „În fiecare săptămână sunt anunțate noi parteneriate”, se spune într-un comunicat Clear. „Suntem în discuţii cu diferiți parteneri din industrii, inclusiv cu restauratorul Danny Meyer, New York Mets, RXR și grupul de lucru de recuperare COVID-19 din Las Vegas”, a declarat Maria Comella, șefa afacerilor publice a lui ClearBC, în iunie. Clear are deja parteneriate permanente cu 25 de stadioane din SUA pentru o prelucrare mai rapidă prin liniile de securitate folosind scanări de amprentă și retină – similar cu produsul biometric pe care îl are la 33 de aeroporturi din SUA.

Deși se desfășoară pe scară largă, Health Pass nu este lipsit de critici. Oficialii din domeniul sănătății publice au observat că ar fi ușor pentru oricine să mintă pe un chestionar de sănătate similar, în timp ce susținătorii confidențialității denunță colectarea și utilizarea datelor de sănătate și biometria la o scară atât de largă. Deoarece funcționează parțial pe tehnologia de recunoaștere facială, alți critici subliniază că serviciul ar putea fi părtinitor împotriva afro-americanilor sau a altor oameni de culoare pentru care tehnologia funcționează la o rată de precizie mult mai mică.

„Problema pentru mine se concentrează cu adevărat pe lipsa oricărui tip de atenție științifică care să abordeze inegalitățile rasiale dovedite în recunoașterea facială”, spune Glenn Ellis, un bioetician de la Facultatea de Medicină Harvard și savant la Centrul de Bioetică din Universitatea Tuskegee. „Pentru a continua să promovăm tehnologia și să o integrăm în societatea noastră, fără a recunoaște în mod adecvat inechitățile și provocările clar documentate și cercetate în profunzime în recunoașterea facială pentru persoanele de etnii diferite, cred că este un demers total lipsit de etică.”

Parlamentarii federali au adresat aceste preocupări directorilor Clear. La scurt timp după lansarea serviciului în mai, senatorul Jeff Markley și senatorul Cory Booker au scris companiei să caute răspunsuri la potențialele probleme de confidențialitate și discriminare ale Health Pass. În parte, senatorii au cercetat Clear cu privire la modul în care compania a securizat informațiile clienților și modul în care a evaluat prejudecata în algoritmul său.

Într-un răspuns la scrisoare, Seidman-Becker a scris că Clear consideră „echitabilitatea rasială și de gen” atunci când își cumpără algoritmii de la furnizori terți, potrivit Recode, și a menționat că „datele biometrice ale utilizatorilor nu sunt împărtășite angajatorilor sau locurilor, iar instrumentele noastre biometrice nu sunt ele însele utilizate ca instrumente de diagnostic. ”

URMĂREȘTE-NE PE:

CITESTE SI

H&M va elimina treptat utilizarea de puf şi pene în îmbrăcămintea pe care o comercializează, urmând a le folosi doar dacă au fost reciclate

H&M va elimina treptat utilizarea de puf şi pene în îmbrăcămintea pe care o comercializează, urmând a le folosi doar dacă au fost reciclate Retailerul...

O moldoveancă de 18 ani, ucisă cu bestialitate de un vecin, la Băcău: Crima a avut loc sub ochii fraților mai mici

O moldoveancă de 18 ani, ucisă cu bestialitate de un vecin, la Băcău: Crima a avut loc sub ochii fraților mai mici O moldoveancă de...

Sondaj – Kamala Harris şi Donald Trump stagnează în intenţiile de vot, cu o lună înainte de alegeri

Sondaj - Kamala Harris şi Donald Trump stagnează în intenţiile de vot, cu o lună înainte de alegeri Cu o lună înainte de alegerile prezidenţiale...

Atac asupra unui troleibuz, în Chișinău. Un minor, căutat de polițiști, după ce a aruncat cu o piatră în fereastra vehiculului

Atac asupra unui troleibuz, în Chișinău. Un minor, căutat de polițiști, după ce a aruncat cu o piatră în fereastra vehiculului Un incident neplăcut a...

ȘTIRIPESURSE.RO

Loading RSS Feed

ULTIMELE ȘTIRI

Campanii publicitare
    sales banner

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.