Companiile chineze de minerit încearcă varianta vânzărilor live streaming pentru a scăpa de surplusul de cărbune

Publicat:

Pe popularele canale de live streaming din China prezentatoarele vând diverse bunuri, variind de la pantofi şi până la produse pentru bebeluşi, iar în ultima vreme din ce în ce mai des camioane încărcate cu cărbune, informează Reuters, potrivit agerpres.

În condiţiile în care stocurile de cărbune din porturile şi termocentralele chineze au atins valori record în ultimele săptămâni, pe măsură ce încetinirea economiei reduce cererea de cărbune venită din partea companiilor de utilităţi şi combinatelor siderurgice, unele companii de minerit testează o abordare mai creativă în modul în care încearcă să sensibilizeze clienţi.


Citeşte şi:‘Doppelganger’, campania rusă de dezinformare denunțată de Franța – Black News

Recent, cu prilejul unui live streaming organizat de compania Huaze Coal Industry, o tânără prezentatoare îmbrăcată în echipament şi cu cască de miner, ţinând în mână o bucată de cărbune, a promovat cărbunele provenit de la o mină din provincia Shanxi la un preţ de 570-600 de yuani (79,55-83,73 dolari) pe tonă. Dată fiind cantitatea minimă a unei livrări, de 30 până la 35 de tone, ce urmează a fi transportată cu trenul, cel mai probabil clienţii ţintă sunt cumpărătorii industriali angro.

Comparativ, cărbunele destinat a fi utilizat în gospodărie se tranzacţiona săptămâna trecută la un preţ de aproximativ 800 de yuani (111,64 dolari) pe tonă, potrivit unor traderi.

Chiar dacă vânzarea angro de materii prime nu este ceva nou pe platformele de streaming din China, se pare că fenomenul a luat amploare în ultima perioadă.

Citeşte şi: Presa liberă a Moldovei nu reprezintă tabloul roz imaginat de Bruxelles – Black News

Trei dintre cele mai active canale pentru promovarea cărbunelui pe platforma Douyin (versiunea chinezeasca a TikTok) identificate de Reuters, Huaze Coal, Guohai Daily Coal Price şi Jixing Coal, au organizat până acum 164 de astfel de evenimente online în acest trimestru, în creştere faţă de 120 de evenimente în ultimul trimestru şi 107 evenimente în trimestrul patru al anului trecut.

Fiecare dintre aceste spectacole poate dura mai mult de două ore. Şi deşi nu este clar ce venituri generează astfel de evenimente, ele declanşează numeroase comentarii, inclusiv unele ironice, din partea privitorilor. 

URMĂREȘTE-NE PE:

CITESTE SI

VIDEO – Testul simplu cu degetul care vă arată dacă ați băut suficientă apă sau dacă sunteți deshidratat

VIDEO - Testul simplu cu degetul care vă arată dacă ați băut suficientă apă sau dacă sunteți deshidratat Dacă vă temeți că nu beți suficientă...

Reducerea consumului de carne procesată ar putea avea beneficii semnificative pentru sănătate

Reducerea consumului de carne procesată ar putea avea beneficii semnificative pentru sănătate Reducerea consumului de carne procesată cu aproximativ o treime ar putea preveni peste...

Cum a distrus Generația Z flirtul. Mesajele pe rețelele de socializare, noua metodă de ‘agățat’

Cum a distrus Generația Z flirtul. Mesajele pe rețelele de socializare, noua metodă de 'agățat' Nici flirtul nu mai este ce era cândva. În era...

Dorin Recean,întrevedere cu Stella Kyriakides, comisara europeană pentru sănătate și siguranță alimentară

Dorin Recean,întrevedere cu Stella Kyriakides, comisara europeană pentru sănătate și siguranță alimentară Cooperarea moldo-comunitară în vederea consolidării sistemului național de sănătate, precum și evoluțiile pe...

ȘTIRIPESURSE.RO

Loading RSS Feed

ULTIMELE ȘTIRI

Campanii publicitare
    sales banner

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.