X

Condițiile de oferire a spațiului publicitar în perioada electorală vor fi făcute publice

Condițiile de oferire a spațiului publicitar în perioada electorală vor fi făcute publice

Furnizorii de servicii media și difuzorii de publicitate proprietari sau gestionari ai dispozitivelor de publicitate fixă sau mobilă sunt obligați să dea publicității, până pe 8 august 2024, condițiile de oferire a spațiului publicitar în perioada electorală.

Citește și: S-a zguduit Vrancea. A fost cutremur de 4.1 pe Richter

În conformitate cu prevederile Codului electoral, în primele 7 zile de la începerea perioadei electorale, furnizorii de servicii media vor depune la Consiliul Audiovizualului o declarație privind politica editorială pentru reflectarea alegerilor sau o notificare prin care informează că nu participă la reflectarea alegerilor.

Totodată, furnizorii de servicii media care vor depune declarații pentru reflectarea alegerilor sunt obligați, în același termen, să dea publicității condițiile în care oferă spațiu publicitar, inclusiv prețul per minut, precum și alte servicii conexe concurenților electorali sau grupurilor de inițiativă, informând Comisia Electorală Centrală și Consiliul Audiovizualului.

În același context, difuzorii de publicitate proprietari sau gestionari ai dispozitivelor de publicitate fixă sau mobilă sunt obligați să dea publicității condițiile în care oferă spațiu publicitar și alte servicii conexe concurenților electorali sau grupurilor de inițiativă, informând Comisia Electorală Centrală.

Precizăm că, astăzi, 1 august 2024, s-a anunțat începutul perioadei electorale pentru alegerile prezidențiale și referendumul republican constituțional din 20 octombrie curent.

Tags: Comisia Electorală Centrală (CEC)perioada lectoralăpublicitate electorala
Știrile zilei