Ultimele tendinţe, inovaţii şi iniţiative de afaceri pe piaţa mass-media sunt analizate miercuri, la Varşovia, de participanţii la conferinţa Media of the Future organizată de agenţia de presă poloneză PAP, potrivit agerpres.
Conferinţa se adresează managerilor şi redactorilor-şefi din mass-media naţionale şi locale, specialiştilor în marketing, comunicare, profesioniştilor din domeniul noilor tehnologii şi reprezentanţilor instituţiilor publice şi ai universităţilor. Evenimentul este dedicat viitorului pieţei media şi provocărilor cu care se confruntă acest sector în contextul digitalizării globale.
Citește și : NATO aprobă planul de apărare al Poloniei şi ţărilor baltice
Printre participanţi se numără prof. Mike Rosenberg de la Şcoala de Afaceri IESE (IESE Business School a Universităţii Navarra, Barcelona), Peter Kropsch, preşedintele agenţiei germane de presă DPA, Alexandru Ion Giboi, secretar general al Alianţei Europene a Agenţiilor de Ştiri (EANA), Kristen Hare, specialist local în transformarea presei la Institutul Poynter pentru studii media din Florida, Statele Unite.
Principalele teme de discuţie sunt perspectivele de dezvoltare ale mass-media locale, impactul noilor tehnologii asupra mass-media, schimbările aduse prin dezvoltarea internetului şi a dispozitivelor mobile, metode de combatere a ştirilor false, dar şi aspectele legislative care afectează drepturile de autor şi drepturile editorilor.
Agenda include prelegeri, paneluri de discuţie şi ateliere de lucru cu profesionişti din domeniul media, tehnologiei şi mediului de afaceri.
Panelul dedicat fenomenului ştirilor false este condus de secretarul general al EANA, Alexandru Giboi, şi îi reuneşte pe directorii agenţiilor de presă din Polonia, ţara gazdă – Wojciech Surmacz, România – Claudia Nicolae, Albania – Armela Krasniqi şi Germania – Peter Kropsch.
Citește și : Ursula von der Leyen este îngrijorată de reducerea bugetului multianual al UE