X

Controverse în jurul candidaturii lui Mircea Geoană: Legături cu grupuri suspecte și site-uri fantomă

Controverse în jurul candidaturii lui Mircea Geoană: Legături cu grupuri suspecte și site-uri fantomă

Mircea Geoană, liderul PSD și recent candidatul oficial pentru alegerile prezidențiale, se confruntă cu acuzații și controverse legate de legăturile sale cu grupuri de firme implicate în campanii de discreditare.

Imaginile surprinse la Biroul Electoral Central (BEC) din București, în momentul în care Geoană și-a oficializat candidatura, au arătat prezența a două persoane legate de grupul de firme Sociallite și de Leo Media Consulting, companii care au fost menționate ca fiind posibile surse pentru site-urile fantomă care îl atacă pe Nicolae Ciucă, candidatul PNL, și pe Elena Lasconi, candidatul USR.

Conform unui articol publicat de Digi24.ro, aceste site-uri fantomă, în special „unpostasinslujbatarii.ro”, au fost create pentru a difuza mesaje negative și atacuri la adresa adversarilor politici. În ciuda solicitărilor de comentarii, grupurile Sociallite și Leo Media Consulting nu au oferit un punct de vedere cu privire la acuzațiile care le sunt aduse. Această tăcere a alimentat speculațiile despre rolul lor în campania electorală a lui Geoană.

Potrivit unor surse interne, adresa de email utilizată pentru înregistrarea domeniului „unpostasinslujbatarii.ro” ar aparține grupului Sociallite, care a investit anterior în publicitate pe rețelele sociale pentru organizații asociate cu Geoană. Într-o reacție publică, Geoană a condamnat practicile murdare din campaniile politice, subliniind că el însuși a fost ținta unor astfel de atacuri negative.

Un alt aspect important al acestei controversa este implicarea Andrei Iuzva, General Manager la Leo Media Consulting, care a fost surprinsă alături de Geoană la depunerea candidaturii. Iuzva are un istoric politic, având în trecut funcția de consilier la Camera Deputaților. De asemenea, se știe că Leo Media Consulting a gestionat înregistrarea domeniului „mirceageoana.ro”, site-ul oficial al candidatului.

Analizând aceste legături, Digi24.ro a constatat că, în contextul campaniilor electorale, atât Geoană, cât și alți candidați, precum Nicolae Ciucă, sunt implicați în campanii de atacuri murdare, dar și în campanii de promovare a imaginii lor politice. Geoană a declarat că aceste practici nu sunt reprezentative pentru modul său de a face politică, însă rămâne de văzut cum vor reacționa ceilalți candidați la aceste acuzații.

Uniunea Salvați România (USR) a reacționat la aceste evenimente, făcând apel la toți candidații să se angajeze într-o campanie curată și să evite atacurile ticăloase și neasumate. Reprezentanții USR subliniază că alegerile ar trebui să se desfășoare pe baza unui dialog responsabil și bazat pe fapte, nu pe denigrare.

Această controversă ridică întrebări cu privire la integritatea campaniilor electorale și la modul în care se desfășoară lupta politică în România.

Tags: candidaturiicontroverseMircea Geoanăsite-uri fantomă
Categorii: Știrile zileiU.E.