Cumpărăturile online de Black Friday din SUA, la nivel record de 9 miliarde de dolari

Publicat:

Cumpărăturile online de Black Friday din Statele Unite au crescut cu aproape 22%, la un nivel record de 9 miliarde de dolari, potrivit datelor Adobe Analytics. În schimb, traficul în magazine a scăzut cu 52,1%, cumpărătorii preferând să facă achiziţii de acasă, pentru a se proteja de noul coronavirus, relatează CNBC, scrie news.ro

Pentru următoarele săptămâni, esenţiale pentru sezonul cumpărăturilor de sărbători, traficul din magazine ar putea scădea cu 22%-25% faţă de anul trecut, potrivit unor estimări anterioare ale Sensormatic Solutions.


Citește și : Negociatorii UE şi Regatului Unit pentru Brexit au reluat discuţiile în persoană

Cumpărătorii au cheltuit 9 miliarde de dolari pe internet, în a doua zi după Thanksgiving, cu 21,6% mai mult faţă de anul trecut, potrivit Adobe, care analizează tranzacţiile online a 80 dintre cel mai importanţi 100 de retaileri online din Statele Unite.

Această sumă face ca ediţia Black Friday 2020 să fie al doilea cel mai mare eveniment online din istoria Statelor Unite, după ediţia de anul trecut a Cyber Monday, potrivit Adobe.

Potrivit estimărilor, Cyber Monday va deveni în acest an cel mai mare eveniment digital din istorie, cu cheltuieli de 10,8-12,7 miliarde de dolari, care ar fi cu 15%-35% mai mari faţă de 2019.

”Consolele, telefoanele, dispozitivele smart şi televizoarele, care se cumpără de obicei de Black Friday, îşi împart în acest an spaţiul online cu cumpărături neobişnuite pentru acest eveniment, cum ar fi produsele de băcănie, hainele şi alcoolul, care în mod normal ar fi fost cumpărate în magazine”, a declarat Taylor Schreiner, director la Adobe Digital Insights.

Citește și : Zeci de arestări în timpul unui protest împotriva restricţiilor la Londra

Potrivit Adobe, de Black Friday cumpărătorii au cheltuit 6,3 milioane de dolari pe minut, sau 27,5 dolari de persoană, în medie. Cheltuielile pentru smartphone-uri au crescut cu 25,3% în acest an, la 3,6 miliarde de dolari, reprezentând 40% din totalul cheltuielilor online.

Între cele mai solicitate produse de Black Friday au fost Hot Wheels, seturi Lego, dispozitive AirPod, Apple Watch-uri, dispozitive Amazon Echo şi televizoare Samsung.

URMĂREȘTE-NE PE:

CITESTE SI

H&M va elimina treptat utilizarea de puf şi pene în îmbrăcămintea pe care o comercializează, urmând a le folosi doar dacă au fost reciclate

H&M va elimina treptat utilizarea de puf şi pene în îmbrăcămintea pe care o comercializează, urmând a le folosi doar dacă au fost reciclate Retailerul...

O moldoveancă de 18 ani, ucisă cu bestialitate de un vecin, la Băcău: Crima a avut loc sub ochii fraților mai mici

O moldoveancă de 18 ani, ucisă cu bestialitate de un vecin, la Băcău: Crima a avut loc sub ochii fraților mai mici O moldoveancă de...

Sondaj – Kamala Harris şi Donald Trump stagnează în intenţiile de vot, cu o lună înainte de alegeri

Sondaj - Kamala Harris şi Donald Trump stagnează în intenţiile de vot, cu o lună înainte de alegeri Cu o lună înainte de alegerile prezidenţiale...

Atac asupra unui troleibuz, în Chișinău. Un minor, căutat de polițiști, după ce a aruncat cu o piatră în fereastra vehiculului

Atac asupra unui troleibuz, în Chișinău. Un minor, căutat de polițiști, după ce a aruncat cu o piatră în fereastra vehiculului Un incident neplăcut a...

ȘTIRIPESURSE.RO

Loading RSS Feed

ULTIMELE ȘTIRI

Campanii publicitare
    sales banner

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.