Facebook analizează oprirea publicităţii politice după prezidenţialele americane pentru a preveni dezinformarea post-alegeri

Publicat:

Facebook analizează oprirea publicităţii politice după alegerile prezidenţiale americane din 3 noiembrie, pentru a preveni dezinformarea post-alegeri, a declarat vineri o sursă care a discutat cu reprezentanţii companiei, transmite Reuters, potrivit news.ro .

Sursa a spus că Facebook a discutat cu experţi despre posibile scenarii legate de alegeri, inclusiv despre posibilitatea ca preşedintele Donald Trump să utilizeze platforma de socializare pentru a contesta rezultatele alegerilor.


Citește și : Zeci de foşti responsabili republicani cu securitatea naţională se dezic de Trump şi anunţă că votează cu Biden

Publicaţia New York Times a relatat vineri, citând surse, că directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg, şi unii directori ai companiei discută zilnic despre cum pot fi reduse modalităţile prin care platforma poate fi folosită pentru a contesta rezultatul alegerilor, fiind discutată şi opţiunea opririi publicităţii politice după alegerile din 3 noiembrie.

Anul trecut, rivala mai mică Twitter a interzis publicitatea politică, dar Facebook a afirmat că nu doreşte să îngrădească discursul politic.

Twitter a precizat pentru Reuters că intenţionează să prelungească politica referitoare la alegeri până la ziua inaugurării din ianuarie, iar politicile sale referitoare la dezinformare vor acoperi toate scenariile.

Purtătorul de cuvânt al Casei Albe, Judd Deere, a afirmat într-un comunicat: ”Preşedintele Trump va continua să lucreze pentru a asigura securitatea şi integritatea alegerilor”.

”Măsura prin care marile companii de tehnologie îl obstrucţionează pe preşedintele Trump nu are limite. Facebook este un site de media socială, nu un arbitru al rezultatelor alegerilor”, a afirmat purtătorul de cuvânt al campaniei Trump, Samantha Zager.

Citește și : UNHCR susţine că deţine mărturii privind abandonarea migranţilor pe mare de către Garda de Coastă greacă

În ultimele luni, Twitter a plasat etichete de verificare a informaţiilor şi avertismente pe tweeturile preşedintelui Trump, spre deosebire de Facebook.

În luna iunie, Facebook a început să eticheteze toate postările şi reclamele legate de votare, inclusiv cele ale politicienilor, cu linkuri către informaţii oficiale.

URMĂREȘTE-NE PE:

CITESTE SI

Incendiu devastator la Nisa. Șapte morți între care trei copii

Incendiu devastator la Nisa. Șapte morți între care trei copii Trei copii şi un adolescent se numără printre victimele unui incendiu devastator, care s-a produs...

Premierul Recean a discutat cu agricultorii din sudul țării

Premierul Recean a discutat cu agricultorii din sudul țării Prim-ministrul Dorin Recean a întreprins o vizită de lucru în sudul țării, împreună cu vicepremierul, ministrul...

Jurnalista Natalia Morari râvnește Președinția. Va candida la prezidențiale

Jurnalista Natalia Morari râvnește Președinția. Va candida la prezidențiale Jurnalista Natalia Morari râvnește Președinția. Ea a anunțat, în cadrul unei conferințe de presă că va...

Acoperișuri smulse și copaci prăbușiți. Salvatorii au intervenit în mai multe raioane

Acoperișuri smulse și copaci prăbușiți. Salvatorii au intervenit în mai multe raioane În timpul ploilor de aseară, în mai multe localități din țară, au fost...

ȘTIRIPESURSE.RO

Loading RSS Feed

ULTIMELE ȘTIRI

Campanii publicitare
    sales banner

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.