Grupul agroalimentar american Kraft Heinz doreşte ca toate ambalajele sale să devină reciclabile şi reutilizabile până în 2025, în scopul de a-şi reduce amprenta de carbon, informează AFP, potrivit agerpres.
Kraft Heinz, celebrul producător al produsului Ketchup, se va asocia cu experţi şi organizaţii specializate pentru a atinge aceste obiective ambiţioase ce vizează reducerea cantităţii şi a volumului de deşeuri alcătuite din ambalaje, au anunţat marţi reprezentanţii companiei americane într-un comunicat.
Citește și : Iranul nu îl consideră pe Tump un partener de încredere în negocieri (Abdolreza Rahmani Fazli)
De asemenea, grupul american a decis să îşi crească procentul de componente reciclabile şi să îşi scadă volumele de ambalaje folosite.
“Industria noastră se confruntă cu o mare provocare, asociată cu respectarea reciclării ambalajelor, recuperării lor la sfârşitul ciclului lor de viaţă şi cu folosirea unică a maselor plastice”, a explicat Bernardo Hees, CEO-ul Kraft Heinz.
Ambalajele produselor de uz curent au un impact considerabil asupra mediului, potrivit mai multor ONG-uri. Mai multe companii industriale au demarat recent o serie de eforturi pentru a scăderea volumul de ambalaje, eliminarea ambalajelor inutile şi folosirea exclusivă de ambalaje reciclabile şi biodegradabile, la presiunea autorităţilor publice şi a populaţiei.