H&M a raportat prima creştere a profitului trimestrial din ultimii doi ani

Publicat:

Hennes & Mauritz AB (H&M), al doilea retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, a raportat joi prima creştere a profitului înainte de taxe din ultimii doi ani şi a confirmat că eforturile de a se adapta la modificările rapide din industria sa sunt în grafic, transmite Reuters, potrivit agerpres.

La Bursa de la Stockholm, acţiunile H&M au urcat anul acesta cu 46%, dar valoarea lor încă este la jumătate faţă de nivelul lor record înregistrat în 2015.


Citește și : Cel puţin 16 morţi în urma naufragiului unei ambarcaţiuni cu migranţi marocani pe coasta Atlanticului

În perioada iunie-august 2019, profitul înainte de taxe al H&M a urcat la cinci miliarde de coroane suedeze (507 milioane de dolari), în timp ce analiştii se aşteptau la o creştere de până la 4,93 miliarde de coroane suedeze, conform datelor Refinitiv.

Este prima creştere a profitului grupului suedez din trimestrul doi din 2017. Majorarea profitului a fost sprijinită de accelerarea vânzărilor, în urma succesului colecţiei de vară şi a creşterii cotei de piaţă.

Marja de profit a urcat de la 7,1% la 8%.

Stocurile au crescut cu 9%, la 42 de miliarde de coroane suedeze, în perioada iunie-august 2019, echivalentul a 18,5% din vânzări.

Luna trecută, grupul suedez a anunţat că principalul său lanţ de magazine H&M, responsabil pentru cea mai mare parte din vânzările grupului, va testa vânzarea de articole şi mărci externe.

Decizia reprezintă o modificare semnificativă a strategiei pentru H&M şi, totodată, un posibil pas spre concurenţa directă cu retalierii online care vând mai multe branduri, precum grupul german Zalando şi cel britanic ASOS.

Un purtător de cuvânt al grupului a precizat că o completare a brandului H&M cu branduri externe va atrage noi cumpărători, dar a refuzat să ofere mai multe detalii cu privire la aceste teste.

Alţi mari retaileri de articole de îmbrăcăminte au început deja să vândă produse aparţinând altor mărci, cum este cazul grupului britanic Next plc, al cărui site de Internet s-a transformat în ultimul deceniu dintr-un site dedicat unui singur brand într-un agregator de articole de încălţăminte şi îmbrăcăminte provenite de la diferiţi furnizori.

H&M operează 4.979 de magazine în întreaga lume, inclusiv francize.

Citește și : Administrația Trump intenţionează să colecteze ADN-ul migranţilor intraţi ilegal în ţară

Ca şi alte companii, H&M se confruntă cu creşterea concurenţei pe piaţa din Europa, după ce tinerii au preferat să facă achiziţii de la retailerii online, cum ar fi Asos şi Zalando.

Grupul suedez are şapte branduri: H&M, COS & Other Stories, Monki, Weekday, Arket şi H&M Home.

Primele magazine H&M din România au fost inaugurate în primăvara anului 2011. Compania H&M (Hennes & Mauritz) a fost înfiinţată în 1947, în Vasterls, Suedia.

URMĂREȘTE-NE PE:

CITESTE SI

Mai mult de jumătate dintre statele UE cer un nou sistem care să faciliteze returnarea migranţilor

Mai mult de jumătate dintre statele UE cer un nou sistem care să faciliteze returnarea migranţilor Un număr de 17 state europene au cerut Comisiei...

O moldoveancă de 18 ani, ucisă cu bestialitate de un vecin, la Băcău: Crima a avut loc sub ochii fraților mai mici

O moldoveancă de 18 ani, ucisă cu bestialitate de un vecin, la Băcău: Crima a avut loc sub ochii fraților mai mici O moldoveancă de...

/FOTO/ Un nou record mondial! Cât cântărește cel mai mare pepene verde, cultivat vreodată de un bărbat din SUA

/FOTO/ Un nou record mondial! Cât cântărește cel mai mare pepene verde, cultivat vreodată de un bărbat din SUA A fost înregistrat un nou record...

Mai mulți fani ai lui Ajax, arestați în timpul meciului cu Slavia Praga; Motivul pentru care au fost reținuți

Mai mulți fani ai lui Ajax, arestați în timpul meciului cu Slavia Praga; Motivul pentru care au fost reținuți Ajax Amstedam a remizat în deplasare...

ȘTIRIPESURSE.RO

Loading RSS Feed

ULTIMELE ȘTIRI

Campanii publicitare
    sales banner

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.