X

Kamala Harris îşi impulsionează campania cu un spot de un minut, intitulat ‘Fără frică’ şi care a costat-o 50 milioane de dolari

Kamala Harris îşi impulsionează campania cu un spot de un minut, intitulat ‘Fără frică’ şi care a costat-o 50 milioane de dolari

Vicepreşedinta în exerciţiu a SUA, Kamala Harris, candidata democrată la alegerile prezidenţiale, a lansat marţi un spot publicitar de un minut intitulat ‘Fearless’ (‘Fără frică’), care a costat-o 50 milioane de dolari, într-o încercare de a capitaliza elanul unui început de campanie împotriva adversarului republican Donald Trump, relatează Reuters.

Este prima campanie publicitară majoră a Kamalei Harris de când şi-a consolidat sprijinul pentru nominalizarea democrată după ce preşedintele în exerciţiu Joe Biden s-a retras din cursă la 21 iulie, nu înainte de a-şi exprima susţinerea pentru vicepreşedinta sa, potrivit stiripesurse.

Citește și : Mircea Geoană contraatacă după acuzațiile de plagiat

Dincolo de obţinerea sprijinului din partea unor donatori importanţi, Harris a reuşit să impulsioneze unele categorii de alegători, cum ar fi tinerii, pe care Biden nu reuşea să-i convingă.

Sondajele de opinie din ultima săptămână au arătat că Harris (59 de ani) se apropie de Donald Trump (de 78 de ani), care conduce încă în unele sondaje naţionale.

Spoturile vor fi difuzate la televiziune, precum şi pe canalele de streaming şi de socializare din statele unde se desfăşoară lupta electorală, în săptămânile dinaintea Convenţiei Naţionale Democrate, preconizată să înceapă la 19 august.

Primul spot din cadrul campaniei începe cu imagini cu Harris când era mică şi urmăreşte evoluţia ei până la funcţiile de procuror, procuror general şi vicepreşedintă a SUA. “Ceea ce se poate spune despre Kamala Harris: dintotdeauna a fost fără frică”, se afirmă în această reclamă.

De la intrarea în cursa electorală, Harris a pus accentul pe condamnarea lui Donald Trump într-un proces de spălare de bani care implică o vedetă porno, precum şi pe alte acuzaţii penale cu care el se confruntă, prezentându-l drept responsabil pentru un val de măsuri împotriva avortului în statele conduse de republicani în toată ţara.

Citește și : O comisie specială parlamentară va identifica măsuri pentru depășirea crizei din agricultură

Cumpărarea de publicitate de către campania Kamalei Harris a eclipsat publicitatea de 10 milioane de dolari anunţată luni de campania lui Trump, care va fi lansată săptămâna aceasta în şase state-cheie, în tentativa de a contracara valul de entuziasm al alegătorilor şi donaţiile pentru Harris.

Este vorba de cea mai mare achiziţie de publicitate de către campania lui Donald Trump din ianuarie, remarcă Reuters.

Tags: FearlessJoe BidenKamala Harris
Externe