Moldovenii prinși cu minciuna în cererile la compensații pot rămâne fără ajutor
Cetățenii care au depus cererile pentru compensații au început a primi răspunsurile privind gradul lor de vulnerabilitate. Și dacă anul trecut, majoritatea moldovenilor au obținut gradul ridicat de vulnerabilitate, anul acesta autoritățile verifică minuțios toate cererile pentru a preveni orice fel de minciună din partea cetățenilor.
Într-o altă imagine, persoana a fost redirecționată către asistenta socială din localitate pentru a i se confirma datele din cerere.
Toți moldovenii au scris în acele cereri că se încălzesc la sobe, ceea ce este o minciună.
„Practic toți moldovenii au scris în cereri că se încălzesc la sobe, ceea ce este ireal. Din acest motiv, Guvernul a introdus un control mai riguros la cei care au scris în cerere că se încălzesc la sobe, iar acest lucru este confirmat de asistentul social din localitate”, au spus reprezentanții Centrului de Asistență.
Mai mult, moldovenii recurg la diferite șiretlicuri în cereri, însă controalele sunt riguroase și fiecare formular este minuțios verificat.
Citeşte şi: Avocații Arinei Corșicova vor cere CSJ strămutarea dosarului – Stiripesurse.md
Consumatorii pot solicita la numărul gratuit al Centrului de Apel (080005000) informații legate de procedura de înregistrare în programul „Ajutor la contor” pentru compensații la energie.
Cetățenii au timp până pe 25 noiembrie ca să depună cereri pentru compensație la facturi pentru luna noiembrie.
Moldovenii prinși cu minciuna în cererile la compensații pot rămâne fără ajutor
De asemenea, familiile cu un grad înalt de vulnerabilitate energetică vor beneficia de vouchere pentru înlocuirea becurilor și a electrocasnicelor.