O firmă de curierat a dezactivat inteligenţa artificială, după ce robotul a început să facă poezii în care critica serviciul cu clienţi

Publicat:

O firmă de curierat a dezactivat inteligenţa artificială, după ce robotul a început să facă poezii în care critica serviciul cu clienţi

O firmă de curierat din Marea Britanie a dezactivat funcţia de inteligenţă artificială (AI) din sistemele sale de chat online, după ce un utilizator frustrat a determinat sistemul să compună o poezie despre cât de prost este serviciul pentru clienţi al companiei, relatează Reuters.

“A fost odată un chatbot numit DPD / Inutil în ajutor a oferi”, a scris robotul după ce Ashley Beauchamp a renunţat să mai încerce să-l convingă să-i dea un număr de telefon pentru serviciul cu clienţii şi i-a cerut în schimb să scrie un poem despre serviciile proaste de chatbot, scrie news.ro.


Citește și: Pașaportul moldovenesc, luxul râvnit de rușii din Rusia

“DPD a fost o pierdere de timp / Cel mai mare coşmar al unui client”, a continuat chatbotul înainte de a concepe următorul final: “Într-o zi, DPD a fost în sfârşit închis şi nimeni n-a mai fost trist. / În sfârşit puteau primi ajutorul ştiut / De la o persoană reală, care ştia ce e de făcut”, potrivit stiripesurse.ro.

Beauchamp, pianist şi dirijor, a postat joi pe X conversaţia sa cu robotul, iar de atunci a fost vizualizată de peste 1,3 milioane de ori.

El a explicat că iniţial, după ce nu a reuşit să obţină informaţii despre situaţia unui colet, i-a cerut robotului să-i spună o glumă, iar după ce acesta i-a îndeplinit dorinţa, i-a cerut să compună o poezie despre eşecurile serviciului automatizat de asistenţă clienţi. De asemenea, a încurajat robotul să înjure.

Beauchamp a declarat pentru postul de televiziune ITV că încă nu a primit coletul.

“Cred că s-ar putea să îl ţină ostatic acum. Nu i-aş învinovăţi”, a spus el cu umor. “Asta este în totalitate din vina mea”, a adăugat el.

Citește și: Două poduri rutiere din Bălți vor fi reparate

DPD UK a declarat că a folosit cu succes un element de inteligenţă artificială în cadrul sistemului său de chat timp de mai mulţi ani, alături de serviciul său uman pentru clienţi, dar a apărut o eroare după o actualizare a sistemului. “Elementul AI a fost imediat dezactivat şi este în prezent în curs de actualizare”, a transmis compania într-un răspuns pentru ITV.

URMĂREȘTE-NE PE:

CITESTE SI

Serviciul Vamal: Rezultatele controalelor ulterioare finalizate în perioada 29 iulie – 9 august 2024

Serviciul Vamal: Rezultatele controalelor ulterioare finalizate în perioada 29 iulie – 9 august 2024 În rezultatul controalelor ulterioare finalizate în perioada 29 iulie – 9...

Cum încearcă Rusia să respingă incursiunea ucraineană din Kursk

Cum încearcă Rusia să respingă incursiunea ucraineană din Kursk Luptele au făcut ravagii vineri în regiunea rusă Kursk, unde forțele ucrainene au lansat o ofensivă...

Mesajul premierului R. Moldova, Dorin Recean pentru vicecampiona olimpică Anastasia Nichita: „Moldova are sportivi excepționali, cu un spirit de luptă neclintit și o determinare...

Mesajul premierului R. Moldova, Dorin Recean pentru vicecampiona olimpică Anastasia Nichita: „Moldova are sportivi excepționali, cu un spirit de luptă neclintit și o determinare...

Maia Sandu s-a întâlnit cu ambasadorul Cehiei la Chișinău care își încheie mandatul în R. Moldova

Maia Sandu s-a întâlnit cu ambasadorul Cehiei la Chișinău care își încheie mandatul în R. Moldova Președinta Maia Sandu a avut, ieri, o întrevedere cu...

ȘTIRIPESURSE.RO

Loading RSS Feed

ULTIMELE ȘTIRI

Campanii publicitare
    sales banner

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.