X

Revista Paris Match a concediat-o pe Valerie Trierweiler, fosta parteneră a preşedintelui Francois Hollande

Revista săptămânală franceză Paris Match a concediat-o pe ziarista Valerie Trierweiler, fosta parteneră a preşedintelui socialist francez Francois Hollande, ea afirmând joi că este în stare de şoc în urma acestei decizii, relatează agenţia EFE, scrie agerpres.

Valerie Trierweiler, în vârstă de 55 de ani, a scris pentru Paris Match din anul 1989, iniţial la secţia politică a revistei, apoi la cea literară.

Citește și : Preşedintele Turciei îl acuză pe Macron de intenţii coloniale în Liban: ‘Noi nu ne ducem să facem poze!’

”M-am interesat de concedierea mea de la Paris Match, unde lucram de 30 de ani, făcută într-un mod brutal, în plină vară şi când eram în vacanţă. Această concediere fără niciun motiv valid mă lasă în stare de şoc şi uimire”, a scris ea pe Twitter.

Valérie Trierweiler a fost nevoită să-şi întrerupă temporar cariera profesională după ce Francois Hollande a devenit preşedinte în 2012. Deşi ca urmare a noului ei statut de primă doamnă a Franţei – pe care l-a dobândit în pofida faptului că nu erau căsătoriţi – nu mai putea fi prezentatoare a emisiunii politice ”Vorbind politic” (Politiquement parlant), colaborarea ei cu Paris Match nu a încetat.

Dar relaţia sa cu Francois Hollande avea să sfârşească la doi ani după ajungerea acestuia la Palatul Elysee, când revista Closer a dezvăluit relaţia secretă pe care preşedintele o avea cu actriţa Julie Gayet, publicând fotografii care-l arătau pe Francois Hollande mergând cu un scooter în vizită la amanta sa.

Citește și : Zeci de clădiri istorice din Beirut riscă să se prăbușească în orice moment

La o lună după apariţia acestor fotografii, pe 25 ianuarie 2014, Francois Hollande şi Valerie Trierweiler au oficializat ruptura relaţiei lor, ceea ce, potrivit presei, i-a provocat lui Valerie un atac de anxietate în urma căruia s-a internat preventiv opt zile în spital.

Ea nu este singura ziaristă concediată acum de revista Paris Match, decizie luată în cadrul restructurării activitaţii în urma scăderii veniturilor în contextul pandemiei de coronavirus. ”La fel ca în cazul a numeroase media, publicitatea a dispărut, mai ales cea pentru produsele de lux şi turistice”, a declarat joi pentru cotidianul Le Parisien un reprezentant al revistei.

Tags: CloserFrançois HollandeParis-Match
Categorii: Diaspora