Doar 3% din populaţia României a folosit în 2016 televizoarele inteligente pentru servicii de streaming TV sau pentru a vizualiza alt conţinut video, cel mai mic procent din Uniunea Europeană, arată datele publicate miercuri de Eurostat, potrivit agerpres.
La nivelul Uniunii Europene, 11% dintre europeni au utilizat în 2016 televizoarele inteligente pentru servicii de streaming TV sau pentru a vizualiza alt conţinut video, 4% a utilizat televizorul inteligent pentru a naviga pe Internet printr-o aplicaţie de tip browser şi 3% au folosit televizorul inteligent pentru alte aplicaţii precum jocuri sau cumpărături online.
Citeşte şi: Trump îşi apără fiica în scandalul emailurilor de la Casa Albă: ‘Fake news!’
Tările unde utilizarea televizoarelor inteligente pentru servicii de streaming video este populară sunt Olanda şi Marea Britanie (ambele cu 22% din populaţie), urmate de ţările nordice, Suedia (21%), Danemarca (20%) şi Finlanda (17%).
La polul opus, mai puţin de 5% din populaţie au utilizat în 2016 televizoarele inteligente pentru servicii de streaming TV sau pentru a vizualiza alt conţinut video în România şi Grecia (ambele cu 3%), Polonia, Italia şi Bulgaria (toate cu 4%).
Citeşte şi: Un senator republican îl critică dur pe Trump: ‘A făcut din Casa Albă o agenţie de PR pentru MbS’
Serviciile de streaming video pe un televizor TV sunt populare mai ales în rândul profesioniştilor din domeniu ITC (23%).