SUA : Cheltuielile cu publicitatea în industria de televiziune vor ajunge la mai puţin de un sfert în 2022 (studiu)

0
18
Wikipedia

Cheltuielile cu publicitatea în industria de televiziune americană vor scădea în 2018 şi în anii următori şi vor ajunge să reprezinte în 2022 mai puţin de un sfert din bugetul total al agenţiilor de publicitate, comparativ cu 33% în 2017, potrivit unui studiu publicat de cabinetul specializat eMarketer, informează AFP, potrivit agerpres.

După ce a fost scutită mult timp de creşterea în influenţă a internetului, industria de televiziune a cunoscut în 2017 prima ei scădere a cheltuielilor cu publicitatea de după anul 2009, care au ajuns la 70,2 miliarde de dolari. În 2016 aceste cheltuieli au însumat 71,2 miliarde de dolari.


Citește și : Rusia : Zi de doliu național pentru victimele incendiului din mall-ul din Kemerovo

Acest recul va continua în 2018 (-0,5%) şi 2019 (-1,0%), prevede eMarketer, într-un studiu ce a fost publicat miercuri. După o uşoară creştere în 2020 (+0,5%), asociată scrutinului prezidenţial american şi unor importante cheltuieli de campanie electorală, reculul va continua să se manifeste, au prognozat experţii de la eMarketer.

Acelaşi cabinet anticipează că în 2022 procentul deţinut de cheltuielile cu publicitatea efectuate în televiziune va scădea sub pragul de 25%, contra 33,9% în 2017 şi 39,1% în 2012.

Televiziunea tradiţională se confruntă cu lipsa de interes a unei părţi a publicului tânăr, în special în Statele Unite, unde generaţia “millenials” acceptă din ce în ce mai puţin modelul televiziunii prin cablu şi oferta sa de posturi cu plată, care domina până acum această industrie.

Potrivit eMarketer, numărul de telespectatori din televiziunea tradiţională ar trebui să continue să scadă cel puţin până în 2019, într-un ritm care va accelera.

Între anii 2015 şi 2019, televiziunea americană va pierde 2,6 milioane de telespectatori, potrivit previziunilor incluse în studiul publicat miercuri.

Citește și : Rusia salută întâlnirea dintre Xi Jinping și Kim Jong Un

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.