Intrarea familiei Trump pe piața competitivă a smartphone-urilor, cu dispozitivele Trump Mobile, pare să se confrunte cu provocări semnificative, inclusiv o dată de lansare ratată, transmite Business Insider.
Anunțată pe 16 iunie – la 10 ani de la lansarea primei campanii electorale a președintelui Donald Trump – de către fiii săi, Donald Trump Jr. și Eric Trump, inițiativa se concentra pe smartphone-ul T1 și Abonamentul 47.
T1, un dispozitiv de culoare aurie care seamănă cu un iPhone, a fost inițial promovat ca fiind „Fabricat în SUA”. Această afirmație a fost rapid retrasă de pe site-ul companiei, care acum menționează vag că telefonul a fost „creat chiar aici, în SUA” și fabricat cu „mâini americane”.
Abonamentul aferent, cu prețul de 47,45 dolari pe lună – o referință la statutul lui Donald Trump ca al 45-lea și presupusul al 47-lea președinte – promitea servicii complete, inclusiv convorbiri, mesaje text și date nelimitate, împreună cu asistență rutieră și telemedicină.
În ciuda fanfarei inițiale, lansarea a fost amânată în repetate rânduri. Inițial programată pentru luna august, un purtător de cuvânt a mutat ulterior data țintă în octombrie. La sfârșitul lunii noiembrie, site-ul Trump Mobile promite doar disponibilitatea „mai târziu în acest an”.
Citește și: Stăuceni primește finanțare de la UE
Compania nu a oferit niciun comentariu cu privire la întârzieri, iar contul său de pe platforma X este inactiv de luni de zile, ultima postare apărând pe 27 august.
Compania continuă să accepte precomenzi de 100 de dolari pentru T1, restul de 399 de dolari urmând să fie perceput la livrarea telefonului.












