Twitter promite mai multă transparenţă în privinţa reclamelor politice

Publicat:

Twitter a anunţat marţi o serie de măsuri pe care le va implementa pentru a obţine un plus de transparenţă în privinţa reclamelor politice publicate pe această reţea de socializare, a agenţiilor de publicitate şi a utilizatorilor vizaţi de astfel de clipuri publicitare, informează AFP, potrivit agerpres.

Compania americană intenţionează să implementeze o politică mai strictă în privinţa conţinuturilor publicitare, să îşi amelioreze conţinuturile deja existente şi să inaugureze un centru care va recenza informaţiile despre agenţiile de publicitate şi mesajele conţinuturilor sponsorizate (“ads”), a explicat Bruce Falck, unul dintre managerii de la Twitter Inc.


Citeşte şi: ‘Kim Jong Un’ A VIZITAT New York-ul şi a intrat în Trump Tower, unde a vrut să-l vadă pe preşedintele american

“Pentru ca lucrurile să fie clare atunci când vedeţi un conţinut care face publicitate electorală, vom cere agenţiilor de publicitate să îşi identifice în mod clar reclamele ca atare”, a adăugat Bruce Falck pe un blog al companiei.

“De asemenea, vom modifica aspectul acestor reclame, pentru a fi clar, din punct de vedere vizual, că este vorba despre reclame politice”, a adăugat el.

Compania americană va colabora, printre alţii, cu concurenţii ei, factori legislativi şi agenţiile de publicitate pentru a identifica în mod clar astfel de conţinuturi.

Uriaşii din industria tehnologiei încearcă să reacţioneze după ingerinţele atribuite Rusiei în timpul campaniei prezidenţiale americane din 2016.

Facebook, Twitter şi Google au descoperit pe site-urile lor conţinuturi finanţate de organizaţii ruse în timpul campaniei electorale din Statele Unite.

Citeşte şi: ISIS ameninţă Cupa Mondială din Rusia. Messi apare într-un mesaj şi plânge cu lacrimi de sânge

Prin intermediul finanţării, anumite conţinuturi de pe reţelele de socializare sau motoarele de căutare pot fi direcţionate spre anumiţi utilizatori, în funcţie de profilul lor, localitatea geografică şi istoricul căutărilor efectuate pe internet. Poate fi vorba despre reclame clasice, dar şi despre publicaţii şi pagini sponsorizate.

Astfel, 470 de conturi de pe Facebook au cheltuit aproape 100.000 de dolari între iunie 2015 şi mai 2017 pentru a publica anunţuri care promovau informaţii false.

Senatorii americani au propus săptămâna trecută ca reţelele de socializare să se supună aceloraşi reguli de transparenţă în privinţa reclamelor politice şi care se aplică posturilor de televiziune.

URMĂREȘTE-NE PE:

CITESTE SI

Ministrul Apărării, întrevederi de rămas bun cu ambasadorii Ucrainei și Norvegiei

Ministrul Apărării, întrevederi de rămas bun cu ambasadorii Ucrainei și Norvegiei Cooperarea bilaterală în domeniul apărării dintre R. Moldova și Norvegia, analiza oportunităților de asistență...

Ucraina discută cu R.Moldova despre extrădarea ucrainenilor care fug de înrolare

Ucraina discută cu R.Moldova despre extrădarea ucrainenilor care fug de înrolare Ucraina discută cu Republica Moldova despre extrădarea ucrainenilor care fug de înrolare, intră ilegal...

În R.Moldova va fi lansată o platforma dedicată tranzacționării valorilor mobiliare de stat

În R.Moldova va fi lansată o platforma dedicată tranzacționării valorilor mobiliare de stat În Republica Moldova va fi lansată platforma eVMS.md dedicată tranzacționării valorilor mobiliare...

Taxa de studiu la universităţile din R.Moldova a crescut

Taxa de studiu la universităţile din R.Moldova a crescut Taxa de studiu la universităţile din Republica Moldova a crescut. Potrivit autorităților, asta se datorează inflaţiei...

ȘTIRIPESURSE.RO

Loading RSS Feed

ULTIMELE ȘTIRI

Campanii publicitare
    sales banner

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.