X

Twitter recunoaşte că a greşit! A folosit datele utilizatorilor pentru publicitate

Twitter a anunţat marţi că a ”eşuat” în faţa utilizatorilor atunci când a distribuit datele lor ”partenerilor de publicitate”, fără consimţământul prealabil, relatează miercuri DPA, potrivit agerpres.

Reţeaua de socializare a declarat că a identificat situaţii în care ”opţiunile de setări (ale utilizatorilor) nu au funcţionat corespunzător”.

Citeşte şi: Kim Jong Un îi avertizează pe americani şi nord-coreeni

Compania a indicat că este posibil să fi distribuit partenerilor de publicitate date ale utilizatorilor care au folosit aplicaţia mobilă din mai 2018, inclusiv codul de ţară şi acceptul pentru anunţuri, ”chiar dacă nu ne-aţi oferit permisiunea pentru a face acest lucru”.

Twitter a declarat de asemenea că, din septembrie 2018, este posibil să fi afişat utilizatorilor ”anunţuri bazate pe constatările pe care le-am făcut cu privire la dispozitivele pe care le utilizaţi, chiar dacă nu ne-aţi dat permisiunea”.

Compania cu sediul în San Francisco a anunţat că aceste probleme au fost rezolvate luni şi a adăugat că o anchetă este în curs de desfăşura ”pentru a stabili cine ar fi putut fi afectat”.

Citeşte şi: Iran cere sprijinul ONU în războiul psihologic cu SUA

”Aţi avut încredere în noi să vă ascultăm alegerile, iar noi am eşuat. Ne pare rău pentru că acest lucru s-a întâmplat şi facem demersuri pentru a ne asigura că nu repetăm o astfel de greşeală”, a precizat compania.

Twitter a fost una dintre companiile care, în mai 2018, şi-a actualizat termenii serviciilor pentru a respecta noile norme ale Uniunii Europene care reglementează datele şi confidenţialitatea, cunoscute sub numele de Regulamentul General privind Protecţia Datelor (GDPR).

Tags: Regulamentul General privind Protecţia Datelor (GDPR)San Franciscotwitter
Categorii: Știrile zilei