Expoziția s-a desfășurat în perioada 24-26 octombrie. Acest lucru a fost comunicat de Oficiului Național al Viei și Vinului, care a menționat că la Daejeon, unde Asia dictează tonul în industria vinicolă, vinurile din Moldova au fost prezentate de 15 expozanți cu o gamă largă de vinuri și vinuri spumante, subliniind standardele înalte de calitate și capacitatea de a concura pe piețele exigente.
Programul a inclus întâlniri B2B cu cumpărători, importatori, distribuitori și somelieri, precum și degustări profesionale. Discuțiile au vizat oportunitățile de listare și extinderea distribuției în Coreea de Sud, o piață cunoscută pentru dinamismul și deschiderea sa către produse autentice, potrivit infomarket.
Citește și: Stăuceni primește finanțare de la UE
Ecosistemul expoziției a sporit vizibilitatea brandului Wine of Moldova: evenimentul a fost organizat în parteneriat cu Asia Wine Trophy – cel mai important concurs de vinuri din Asia și Asia Wine Conference – singurul simpozion profesional de vinuri din Coreea de Sud, care reunește experți internaționali pentru seminarii și dezbateri despre tendințele din industrie.
„Participarea noastră în acest context a consolidat dialogul cu actorii cheie de pe piață și a creat premize clare pentru cooperarea comercială”, a subliniat Biroul Național al Viei și Vinului.
Citește și: Noua lege europeană privind libertatea presei: ce schimbări se produc în UE












