StiripesurseDiasporaBritanicii vor să introducă vitamina D în alimentele de bază pentru...

Britanicii vor să introducă vitamina D în alimentele de bază pentru a preveni infectarea cu SARS-CoV

Publicat:

Specialiştii din Marea Britanie cer autorităților suplimentarea alimentelor de bază cu un complex de vitamina D, pentru a preveni infectarea cu virusul SARS-CoV-2. Metoda este utilizată în numeroase țări deoarece în lipsa vitaminei D, organismul este mult mai predispus la infecţii , informează mediafax.

Marea Britanie se confruntă cu o creştere accelerată a cazurilor de COVID-19. Încă de la începutul epidemiei, specialiştii au recomandat suplimentele cu vitamina D, pentru a sprijini sistemul imunitar în lunile reci. Totuşi, oamenii nu apelează la suplimente şi atunci specialiştii cer autorităților să adauge vitamina D în compoziţia alimentelor de bază precum pâinea şi laptele.

Citește și : Macron: Musulmanii pot fi ‘şocaţi’ de caricaturile cu profetul Mohamed, dar că ele nu justifică violenţa

Specialiştii în sănătate din Marea Britanie atrag atenţia cu privire la deficienţa de vitamina D de care suferă aproape jumătate din populaţia ţării. Din cauza lipsei soarelui, principalul furnizor de vitamina D în organism, specialiştii recomandă suplimentele din septembrie până în martie.

Din lipsă de vitamina D, organismul este mult mai predispus la infecţii, conform studiilor. Săptămâna trecută, cercetătorii din Spania au ajuns la concluzia că 82% din pacienţii internaţi cu coronavirus dintr-un eşantion de 216 participanţi, sufereau de o deficienţă de vitamina D.


Practica introducerii de vitamine în compoziţia alimentelor de bază şi accesibile este des întâlnită în ţări precum Finlanda, Suedia, Australia şi Canada. În Marea Britanie, însă, Departamentul de Sănătate Publică a respins astfel de iniţiative de peste 10 ani.

Citește și : Ciocniri între manifestanţi împotriva restricţiilor şi poliţie în Spania şi Italia

Unele alimente, precum cerealele şi ciupercile, sunt deja îmbogăţite cu vitamina D. Şi făina albă, în Marea Britanie, este îmbogăţită cu un complex de vitamina B. Un studiu realizat în anul 2019, de Universitatea din Birmingham arată că numărul persoanelor care suferă de deficienţă de vitamina D ar putea scădea cu 25%, dacă, de exemplu, făina ar fi îmbogăţită cu un complex de vitamina D.

URMĂREȘTE-NE PE:

stiripesurseMD

CITESTE SI

Idei de afaceri: Un moldovean şi-a pus în cap să vândă apă „de Chișinău” în magazinele din Londra

Chișinăul ar putea avea propria marcă de apă îmbuteliată care să poarte numele orașului. Proiectul aparține unui moldovean din diasporă și a primit undă...

Proteste violente la Belfast! MAE le recomandă moldovenilor să fie extrem de prudenţi

Ministerul Afacerilor Externe și Ambasada Republicii Moldova din Marea Britanie recomandă moldovenilor să manifeste prudență sporită, să evite zonele în care au loc demonstrații...

Consulatul din Geneva se închide temporar

Misiunea Moldovei la Geneva anunță că, în perioada 9–30 iunie, activitatea consulară va fi temporar limitată, cu excepția serviciilor de urgență. Mai exact, în perioada...

Fiscul va primi mai multe informații despre conturile moldovenilor din străinătate

Republica Moldova se pregătește să extindă schimbul automat de informații fiscale cu alte state, inclusiv prin raportarea unor categorii noi de active financiare, precum...

ȘTIRIPESURSE.RO

ULTIMELE ȘTIRI

Campanii publicitare

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.