StiripesursePoliticăUlianovschi, după publicarea sondajului iDATA: 'Sunt singura opțiune proeuropeană împotriva regimului...

Ulianovschi, după publicarea sondajului iDATA: ‘Sunt singura opțiune proeuropeană împotriva regimului Sandu-PAS!’

Publicat:

Ulianovschi, după publicarea sondajului iDATA: ‘Sunt singura opțiune proeuropeană împotriva regimului Sandu-PAS!’

Candidatul independent pentru funcția de președinte, Tudor Ulianovschi, este singura opțiune proeuropeană împotriva actualei guvernări conduse de Maia Sandu și Partidul Acțiune și Solidaritate (PAS). Asta arată datele sondajului de opinie, realizat de compania sociologică iData, prezentat astăzi, 17 octombrie.

Potrivit studiului, la alegerile de duminică, 20 octombrie, 5,3% dintre cetățenii moldoveni sunt deciși să voteze pentru Tudor Ulianovschi, potrivit unimedia.info.

Citește și: Rusia îşi va reduce prezenţa consulară în Norvegia

Într-un mesaj postat pe rețelele de socializare, Ulianovschi a reafirmat angajamentul său proeuropean și a îndemnat alegătorii să se alăture viziunii sale pentru o Moldovă normală.

„Sunt singura opțiune proeuropeană împotriva regimului Sandu-PAS! Lupta pentru viitor și o MOLDOVĂ NORMALĂ începe acum! Moldova normală ești TU”, a scris Tudor Ulianovschi, pe rețelele de socializare.


Sondajul iData a fost realizat în luna octombrie, la comanda Institutului de Politici Publice (IPP), pe un eșantion de 1100 de persoane. Marja de eroare este de până la trei la sută.

Citește și: Apa este în pericol în Europa, avertizează Agenţia Europeană de Mediu

Alegerile din 20 octombrie sunt esențiale pentru viitorul Republicii Moldova. Sondajele indică un interes crescut pentru o opțiune proeuropeană autentică, orientată către dezvoltare și modernizare. Tudor Ulianovschi se angajează să aducă schimbări fundamentale, prin promovarea unor politici menite să asigure un trai decent, transparență și relații bune cu toți partenerii de dezvoltare ai Republicii Moldova

URMĂREȘTE-NE PE:

stiripesurseMD

CITESTE SI

Cofeina afectează somnul mai mult decât se credea, arată un nou studiu

Mulți oameni cred că nu sunt afectați de cafeaua consumată seara, mai ales dacă adorm fără dificultate. Însă un nou studiu sugerează că efectele...

Valurile de căldură cresc riscul de nașteri premature în Europa, arată un studiu

Temperaturile extreme care afectează tot mai des Europa nu aduc doar disconfort și probleme pentru infrastructură. Un nou studiu arată că valurile de căldură...

O specie a supraviețuit 100.000 de ani fără masculi. Oamenii de știință credeau că e moartă de mult

Pe măsură ce noi cercetări încep să dezlege mistere, oamenii de știință descoperă că speciile asexuate ar putea fi mai rezistente decât se credea...

8 iunie, Ziua mondială a oceanelor

Oceanul acoperă peste 70% din planetă. Este sursa noastră de viață, susține umanitatea și viața tuturor organismelor de pe pământ. Oceanul produce cel puțin...

ȘTIRIPESURSE.RO

ULTIMELE ȘTIRI

Campanii publicitare

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.