X

În anul 2023, numărul de adresări la oficiile SA “Moldovagaz” a scăzut cu 17,5% față de anul 2022

În anul 2023, numărul de adresări la oficiile SA “Moldovagaz” a scăzut cu 17,5% față de anul 2022

În anul 2023, numărul de adresări la oficiile SA “Moldovagaz”, precum și la serviciul de asistență informațională “1304” a scăzut cu 17,5% față de anul 2022.

Astfel de date a prezentat președintele Consiliului de Administrație al SA “Moldovagaz”, Vadim Ceban.

Citește și: Marinarii pot refuza să navigheze prin Marea Roşie pe măsură ce rebelii Houthi îşi intensifică atacurile

El a menționat că anul trecut a crescut numărul adresărilor privind plata facturilor și calcularea compensațiilor. Numărul cererilor privind utilizarea serviciului “Cabinet personal” a crescut cu 45,7%, iar transmiterea datelor prin intermediul Viber-bot – cu 19,8%.

Care este datoria totală a consumatorilor față de Moldovagaz

În ceea ce privește alți indicatori de performanță ai Companiei, a fost înregistrată o reducere cu 21% a consumului tehnologic de gaze în rețelele de distribuție, au fost construiți 99,37 km de rețele de distribuție a gazelor naturale în 49 de localități, au fost instalate 12.633 de dispozitive cu funcția de citire a datelor la distanță.

Au fost înregistrate 39.883 de apeluri ale consumatorilor la Serviciul de Urgență Gaze și, în consecință, a fost asigurat un răspuns prompt la aceste apeluri.

Sursa: noi.md

Tags: gazgaze naturaleMoldovagaz
Social