1 din 2 români cumpără mai mult dacă în magazine se aude muzică pe placul lor (studiu)

Publicat:

1 din 2 români cumpără mai mult dacă în magazine se aude muzică pe placul lor (studiu)

85% dintre români consideră că muzica cunoscută îi influențează în mod pozitiv în locațiile publice iar 54% dintre români își prelungesc sesiunile de cumpărături dacă pe fundal se aude muzică pe placul lor, se arată într-un studiu realizat de Reveal Marketing Research. Potrivit sursei citate, magazinele (83%) și mall-urile (48%) sunt principalele destinații de timp liber ale românilor, scrie RADIO FRANCE INTERNATIONALE, potrivit stiripesurse.ro.

Conform rezultatelor studiului, pentru cei cu vârste cuprinse între 35-44 ani, categorie de vârstă ce se diferențiază printr-o putere de cumpărare mai mare, mall-urile reprezintă într-o mai mare măsură o soluție de petrecere a timpului liber (55%).


Vezi și: (FOTO)cum arăta o carte de vizită a lui Putin, din anii `90

Îndreptându-ne atenția către rolul muzicii în spațiile comerciale, 63% dintre români consideră că este important să audă muzică cunoscută când merg în mall-uri, iar 59% atunci când merg să își facă cumpărături uzuale în magazine.

Comportamentul consumatorilor în astfel de momente este influențat de muzică, 54% dintre respondenți declarând că petrec o perioadă mai lungă la cumpărături atât în magazine, cât și în centrele comerciale dacă aud muzica cunoscută preferată pe fundal, principala motivație menționată fiind că muzica le distrage atenția și îi determină să petreacă mai mult timp în respectivul spațiu comercial.

1 din 2 români cumpără mai mult dacă în magazine se aude muzică pe placul lor (studiu)

Mai mult decât atât, un procent semnificativ de 37% dintre consumatori au declarat că ar fi dispuși să cheltuiască mai mulți bani în magazine sau în mall-uri dacă pe fundal s-ar auzi o muzică cunoscută pe placul lor.

30% dintre români preferă un ritm mai alert al muzicii cunoscute atunci când se află în spații comerciale, în timp ce 34% nu au o preferință clară de gen muzical în astfel de situații.

Conform datelor studiului, 85% dintre respondenți consideră că muzica cunoscută îi influențează în mod pozitiv în locațiile publice. De asemenea, românii declară în proporție de 66% că este important sau foarte important ca genul muzical să fie pe placul lor într-un spațiu public (ex. bar, terasă, magazin etc.), într-o măsură semnificativ mai mare consumatorii cu vârsta cuprinsă între 35-44 ani (72%).

1 din 2 români cumpără mai mult dacă în magazine se aude muzică pe placul lor (studiu)

Urmărind principalele asocieri între atributele muzicii cunoscute și diferitele tipuri de locații publice, aflăm că, pentru majoritatea românilor un volum potrivit al muzicii face ca mediul să fie mai plăcut în magazine, pe când în cazul mall-urilor vorbim mai degrabă de ritmul muzicii de pe fundal.

”Muzica cunoscută are capacitatea de a influența în mod semnificativ comportamentul și experiența consumatorilor în spațiile comerciale, aceasta reprezentând nu doar un fond sonor plăcut, ci și unul dintre cei mai influenți factori în stabilirea tonului pentru atmosfera unei astfel de locații. Spre exemplu, în timp ce ritmurile mai rapide creează o atmosferă energică în magazin ce poate stimula impulsurile de cumpărare, muzica lentă poate încuraja consumatorii să petreacă mai mult timp explorând și cumpărând”, a declarat Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research.

URMĂREȘTE-NE PE:

CITESTE SI

Funeraliile preşedintelui iranian Ebrahim Raisi vor începe marţi (agenţie oficială)

Funeraliile preşedintelui iranian Ebrahim Raisi vor începe marţi (agenţie oficială) Funeraliile preşedintelui iranian Ebrahim Raisi, care şi-a pierdut viaţa duminică într-un accident de elicopter, urmează...

Acces gratuit pentru toți copiii la Grădina Zoologică pe 1 iunie

Acces gratuit pentru toți copiii la Grădina Zoologică pe 1 iunie De Ziua Internațională a Copilului, la Grădina Zoologică va avea loc Ziua Ușilor Deschise....

Reacția Israelului după emiterea mandatului de arestare a lui Netanyahu: O ‘decizie scandaloasă’

Reacția Israelului după emiterea mandatului de arestare a lui Netanyahu: O 'decizie scandaloasă' Ministrul israelian de externe, Israel Katz, a calificat luni drept o "decizie...

Care este salariul unui europarlamentar. Diurna zilnică este de 350 de euro

Care este salariul unui europarlamentar. Diurna zilnică este de 350 de euro Salariul net al unui europarlamentar depășește 7 800 de euro pe lună. În...

ȘTIRIPESURSE.RO

Loading RSS Feed

ULTIMELE ȘTIRI

Campanii publicitare
    sales banner

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.