Cei care vor să cumpere o mașină electrică de la Xiaomi trebuie să aștepte până la 7 luni

Publicat:

Cei care vor să cumpere o mașină electrică de la Xiaomi trebuie să aștepte până la 7 luni

Compania chineză Xiaomi îi sfătuiește pe potențialii cumpărători ai sedanului său electric SU7 că s-ar putea să fie puși să aștepte între patru și șapte luni. Acesta este un semn al cererii puternice pentru prima mașină electrică a companiei, scrie Reuters.

Producătorul de smartphone-uri și alte produse electronice de consum a început să preia comenzi joia trecută și a declarat că precomenzile au atins 88.898 de unități în primele 24 de ore, potrivit stiripesurse.ro.


Citește și: FSB a arestat în Daghestan mai mulţi militanţi străini care au legături cu atacul de la Moscova

Livrările pentru modelul standard SU7, cu un preț de 215.900 de yuani (29.870 de dolari), ar putea dura între 18 și 21 de săptămâni, potrivit verificărilor efectuate de Reuters pe aplicația auto a Xiaomi.

Livrările pentru modelul SU7 Pro ar putea dura 18-21 de săptămâni, în timp ce pentru cel mai scump model, cu un preț de 299.900 de yuani, ar putea dura 27-30 de săptămâni.

Modelul SU7, al cărui design a atras comparații cu modelele de mașini sport Taycan și Panamera de la Porsche, a fost lansat pe fondul unui război acerb al prețurilor pe cea mai mare piață auto din lume, unde peste 40 de mărci își dispută atenția consumatorilor.

Luni, Aito, susținută de Huawei, a oferit reduceri de până la 20.000 de yuani la noile sale SUV-uri M7 până la sfârșitul lunii aprilie, în timp ce Xpeng a oferit, de asemenea, subvenții de până la 20.000 de yuani la SUV-ul său electric emblematic G9 pentru o perioadă limitată de timp.

În plus, Chery a anunțat că va oferi scutiri de taxe, subvenții la schimb și reduceri în numerar pentru unele dintre cele mai bine vândute vehicule cu motor pe benzină.

În timp ce piața este dificilă pentru noii veniți, analiștii au remarcat că Xiaomi are buzunare „mai adânci” decât multe startup-uri din domeniul vehiculelor electrice și că expertiza sa în domeniul smartphone-urilor îi conferă companiei un avantaj în ceea ce privește tablourile de bord inteligente – o caracteristică apreciată de consumatorii chinezi.

Citește și: Fugarii Plahotniuc și Șor își păstrează cetățenia. Președinția refuză revocarea

În cadrul campaniei de lansare a vânzărilor, Xiaomi a lansat, de asemenea, două versiuni speciale ale mașinii, denumite „Founder’s Edition”, care sunt însoțite de cadouri gratuite, cum ar fi frigidere.

Primele 5.000 de astfel de mașini s-au vândut imediat.

O a doua rundă de vânzări Founder’s Edition a fost deschisă, dar nu a fost imediat clar câte vor fi vândute.

URMĂREȘTE-NE PE:

CITESTE SI

Lavrov, despre alegerile din Franța: ‘Acest lucru nu aminteşte prea mult de o democraţie’

Lavrov, despre alegerile din Franța: 'Acest lucru nu aminteşte prea mult de o democraţie' Ministrul de externe rus Serghei Lavrov a declarat că alegerile legislative...

Două treimi din instalațiile energetice avariate de ruși au fost repuse în funcțiune la Kiev

Două treimi din instalațiile energetice avariate de ruși au fost repuse în funcțiune la Kiev Kievul a reușit să restabilească două treimi din capacitatea sa...

Alegeri în Franța: Ce soluții are Macron pentru a ieși din blocaj și a forma un guvern funcțional

Alegeri în Franța: Ce soluții are Macron pentru a ieși din blocaj și a forma un guvern funcțional Astăzi are loc al doilea tur al...

S-a stins din viață Jon Landau, producătorul premiat cu Oscar pentru „Titanic” şi „Avatar”

S-a stins din viață Jon Landau, producătorul premiat cu Oscar pentru „Titanic” şi „Avatar” Jon Landau, producătorul premiat cu Oscar pentru „Titanic” şi „Avatar”, care...

ȘTIRIPESURSE.RO

Loading RSS Feed

ULTIMELE ȘTIRI

Campanii publicitare
    sales banner

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.