X

Compania Kantar Media va măsura audiența TV din R.Moldova în următorii cinci ani

Compania Kantar Media va măsura audiența TV din R.Moldova în următorii cinci ani

Compania Kantar Media va măsura audiența TV din Republica Moldova în următorii cinci ani. Aceasta a fost desemnată câștigătoare a concursului privind selectarea instituției specializate în măsurarea cotelor de audiență și cotelor de piață, transmite Consiliul Audiovizualului (CA).

Acest lucru nu impune tuturor beneficiarilor obligația de a încheia contracte cu Kantar Media pentru măsurarea audienței TV sau de a rezilia contractele cu compania de măsurare actuală, potrivit agora.md.

Citește și: FSB a arestat în Daghestan mai mulţi militanţi străini care au legături cu atacul de la Moscova

În cazul în care, în următorii cinci ani, beneficiarii măsurării audienței TV din Republica Moldova (canalele TV, agențiile de publicitate, furnizorii de publicitate sau o organizație care va fi creată pentru a reprezenta interesele televiziunilor, caselor de vânzări și agențiilor de publicitate) vor avea surse de finanțare suficiente pentru a acoperi oferta financiară prezentată de către Kantar Media, aceștia vor notifica Kantar Media și vor începe procesul de încheiere a contractului.

Totodată, compania nu impune nici o obligație, inclusiv de ordin financiar, care ar putea fi pusă în sarcina Comisiei de concurs, membrilor acesteia, beneficiarilor sau potențialilor beneficiari ai serviciilor de măsurare a cotelor de audiență și a cotelor de piață, oricăror autorități publice sau statului Republica Moldova.

Citește și: Fugarii Plahotniuc și Șor își păstrează cetățenia. Președinția refuză revocarea

 

 

Tags: concursKantar MediaTV
Cultură și Media