StiripesurseSănătateConsumul zilnic al unei bucățele din această legumă poate adăuga ani...

Consumul zilnic al unei bucățele din această legumă poate adăuga ani vieții tale

Publicat:

Avocado se bucură de o popularitate uriașă. Aceste legume verzi, cremoase, se regăsesc în sandvișuri, salate și pe numeroase feed-uri de pe rețelele sociale.

avocados title c32b587

După analizarea mai multor abordări alimentare, un studiu notabil a atras atenția prin concentrarea sa asupra potențialului unui avocado pe zi pentru îmbunătățirea calitatății dietei și încurajarea obiceiurilor alimentare mai sănătoase.

Citește și: Beneficiile medicației pentru ADHD depășesc riscurile pentru sănătate, arată un studiu

„Avocado este o sursă extraordinară de nutrienți, iar obiectivul nostru a fost să vedem dacă un consum constant le poate îmbunătăți calitatea dietei,” a explicat Petersen.

Cercetătorii au observat că această schimbare simplă a influențat modul în care oamenii își planificau mesele, punând mai mult accent pe alimente bogate în nutrienți, scrie earth.com.


„Această îmbunătățire sugerează că strategii simple, cum ar fi consumul zilnic de avocado, pot crește semnificativ calitatea alimentației.”

Un alt rezultat important a fost așa-numitul „efect de substituție”: avocado a fost adesea înlocuitor pentru alimente mai calorice și mai puțin nutritive.

URMĂREȘTE-NE PE:

stiripesurseMD

CITESTE SI

Alexei Buzu: Primăriile vor funcționa în actuala formulă până la alegerile locale din 2027

Primăriile vor funcționa în actuala formulă administrativă până la alegerile locale din 2027, chiar dacă deciziile privind amalgamarea voluntară trebuie luate până la sfârșitul...

 Moldova Business Week 2026, între 28 septembrie și 2 octombrie. Investitorii și exportatorii, invitați la Chișinău

Republica Moldova își pune agenda economică internațională în prim-plan la Moldova Business Week 2026. Cea de-a XI-a ediție a evenimentului va avea loc în perioada...

Fracțiunea PAS din CMC cere să fie verificate demiterea Irinei Gutnic și numirea Svetlanei Dogotaru

Fracțiunea Partidului Acțiune și Solidaritate (PAS) din Consiliul Municipal Chișinău (CMC) cere Cancelariei de Stat să verifice legalitatea demiterii viceprimarei Irina Gutnic și numirea...

SUA devine cel mai mare exportator de petrol din lume, depășind Rusia pe fondul războiului din Ucraina și al tensiunilor din Orientul Mijlociu

Statele Unite au devenit cel mai mare exportator de petrol din lume, depășind Rusia și Arabia Saudită, pe fondul perturbărilor majore din piața energetică...

ȘTIRIPESURSE.RO

ULTIMELE ȘTIRI

Campanii publicitare

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.